1 Mars

Jaha, då var det en månad.....igen.Denna veckan har jag tagit semester. Dottern har fått lägenhet i Åsum och behövde flytthjälp, men hon fick nycklarna redan förra veckan och de som känner min dotter, förstår att flytten redan är klar.Det ska vävas och målas i vardagsrum och hall, men sovrum och kök är klart.En riktigt trevlig lägenhet.Blev bjuden på middag hos henne i går kväll, gott och trvligt.Jag har lite småplock kvar här hos mig, som jag tänkte fixa i dag, sen kan jag bara njuta av min minisemester.På fredagkväll har jag bjudit hem goda vänner för en liten utflyttningsfest för Dottern, ska bli hur trevligt som helst, lite gott att äta och lite gott att dricka. Nej, nu ska jag se vad jag kan göra med mitt sovrum, ser lite tomt ut på ena väggen. Får leta i mina gömmor. Ha´de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0