Långt mellan gångerna.

Nu är jag här igen. Glömmer bort att uppdatera mig och så hat det inte hänt så mycke i mitt liv heller. Dottern bor fortfarande hemma, funderar på att köpa bil innan hon flyttar, får se hur det blir med det.Har fortfarande inte blivit allt för stora ovänner, så det går ett tag till.Hon byter schema i Juni, då kommer vi att ha mer ledighet tillsammans och det blir väl elddopet. I helgen var jag och mina syskon i Ödeshög och gratulerade brodern vår.åt på ett värdshus i närheten, mycke gott och fin miljö.Kaffet tog vi hemma hos Tommy och Marie.satt sen och pratade hela kvällen och Tommy, Irma och jag satt uppe till 02.30, drack en del vin och pratade. På söndagen var det mors dag och Johan med familj kom hem.De bjöd på mat, blomma och choklad.Dottern, Mia och jag tog en sväng i Johans "nye" bil,mådde som en prinsessa.Han har köpt en jänkare och det gillar jag. Nu går det snabbt till semestern.Ska bli så underbart skönt.Bara vädret vill bli bättre än vad det är nu.Vill ha sol och värme. Nej, nu ska jag snart börja tänka på jobbet. Ha´de

RSS 2.0