Februari.....

...är också snart slut. En gammal klyscha- VAR BLIR TIDEN AV????? Ja, det kan man undra.Och vad har då hänt sen sist? Inte mycke. Jag tycker mitt liv består av arbete, arbete och åter arbete.När jag sen kommer hem är jag dödstrött och känner inte för att ta mig för nåt.Skulle börjat träna, men inte ens det har jag gjort och det fast jag tycker det är jätteroligt. Har väl lessnat på allt helt enkelt. Denna vintern har varit både lång och besvärlig och inte kan man räkna med att den är slut ännu.När termometern börjar gå upp mot 0 och man börjar tänka att nu vänder det nog, då kryper den neråt igen och det varnas för snöstormar. Jag är så trött på detta nu, vill ha sol,snösmältning och fågelkvitter. Har inte mer att få ur mig nu, jo, det kanske jag har, men jag tyar inte. Får försöka få till det nästa gång. Ha´de

RSS 2.0