Trött.

Ja, det känner jag mig nu. Både till kropp och själ.Inget känns roligt, skulle bara vilja lägga mig ner och bara göra ingenting.Fick nästan tvinga mig iväg till träning i dag och så brukar det inte vara. Vet inte vad som står på, men mår inte alls bra på det.Tappat gnistan helt enkelt.Kan det vara en biverkning på "bantning"?Stämmer väl ändå inte, skulle ju vara tvärtom när man ser och känner att det går på rätt håll med vikten.Men, nu är det som det är och jag tycker inte om att känna mig så här. Det värsta är väl att andra också märker av det.Måste försöka skärpa till mig innan jag ska jobba i kväll. Ha´de

Längesen sist.

Ja, det är länge sen jag delade med mig av vad som händer.Kan kanske bero på att det inte hänt så mycke, eller egentligen inget nytt alls.Mitt liv tycks bestå av jobb, jobb och åter jobb. I dag ska jag ialla fall ta i tu med träningen igen, den har fått stå till sidan p.g.a.min dåliga rygg, men det känns mycke bättre nu, så nu ger jag järnet igen. Låter tufft, men jag får nog ta det lite lugnt första de första gångerna. Vad har jag då hittat på förutom att jobba? jag har suttit väldigt mycke med datorn i knät och spelat. Dottern har lockat mig till något nytt. Innan var jag helt inne på spindelharpan, men nu är det bara Mahjong Titans för hela slanten.Tiden bara rinner i väg och det har blivit många sena kvällar. Jag har också kommit igång med viktminskningen och det har gått bra, ialla fall så här långt.Har en hel del kvar som ska bort, men jag är på gång. Nej, ett par rundor spel till och sen är det dags för "Våra bästa år", missar inte det när jag är ledig, och sen ska jag träna.Ska hinna med att klippa gräset när jag kommer från staden.Är det sista klippnigen för året? Ha´de

Något bättre.

Så känns det i dag.Kan sträcka på mig i dag,visst hugger det till vid hastiga rörelser,så jag rör mig i slowmotion,men det är iallafall bättre än i går. Om det var vila i kombination med starka värktabletter, vet jag inte, men det var nog inte fel.Ja, du Annika, man kan ju undra om det smittar,ha ha.Hoppas iså fall att de andra slipper ifrån det.Å´andra sidan, är det inte konstigt att våra ryggar tar stryk, med tanke på våra jobb.Är ledig i helgen och får då ta det lugnt, så att jag kan jobba på måndag.Ska försöka ta mig till torget i morgon.Att sälja korv är inte så ansträngande, så det ska jag nog klara av.Får se hur jag sen känner mig om det blir någon grillning på kvällen.Hade varit väldans skoj,men jag får se hur det blir. Nej, något att äta och sen vila lite till. Ha´de

Ryggskott.

Är inget att leka med, vill jag lova. I morse när jag gett katterna mat, skulle jag sätta in säcken på plats (köper kattmat i 7,5 kg.säck),då small det till i ryggen.Dubbelbockad fick jag tag i telefonen och ringde jobbet.Var inte läge att tänka på att jobba.Kändes urkasst att sjukanmäla sig, är inte det lättaste att få in nå´n att jobba i dessa dagar.Vet inte varför, men det är så det är.I alla fall har jag djävulskt ont.Sitta?-ja, kanske korta stunder,ligga?-inte att rekomendera,gå?-dubbelbockad funkar,stå?-nja,inte så skönt det heller.Återstår då starka värktabletter och köksstolen. Ska snart försöka få lite kläder på mig, bara det är ett företag vill jag lova. Gjorde ett försök för ett par timmar sen, men la ner det projektet ganska snabbt, men nu börjar det bli dags för ett nytt försök. Ska stanna hemma från jobb i morgon också,så ska det väl snart ge med sig.Brukar ta ett par da´r, i bästa fall.Och jag som har lördagen uppbokad. Bara så typiskt.Scouterna ska hålla till på torget på lördag, grilla och marknadsföra sig.På kvällen ska vi till Andreas och lära oss om GPS.Vet inte riktigt vad det är, men det ska tydligen finnas en hel del GPS kordinater runt Tollarp, som vi ska leta efter.Får återkomma om detta när jag vet vad det är och om jag kan vara med på lördag. Nej, nu ska jag göra ett försök med lite kläder.Känner sig inte så sjuk om man är klädd. Ha´de

RSS 2.0