Trött.

Ja, det känner jag mig nu. Både till kropp och själ.Inget känns roligt, skulle bara vilja lägga mig ner och bara göra ingenting.Fick nästan tvinga mig iväg till träning i dag och så brukar det inte vara. Vet inte vad som står på, men mår inte alls bra på det.Tappat gnistan helt enkelt.Kan det vara en biverkning på "bantning"?Stämmer väl ändå inte, skulle ju vara tvärtom när man ser och känner att det går på rätt håll med vikten.Men, nu är det som det är och jag tycker inte om att känna mig så här. Det värsta är väl att andra också märker av det.Måste försöka skärpa till mig innan jag ska jobba i kväll. Ha´de

Kommentarer
Postat av: Carolin

Krya på dig! Säkert en känsla av att hösten är utanför dörren.Vad kör du för diet?Vad duktig du är du skrev att det var på rätt håll(läs avundsjuk).Kram på dig! Carolin

2009-09-21 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0