Tiden går.

Nu har det snart gått en hel månad på detta året och jag har kommit igång med två av mina projekt.Cet första är att gå ner lite i vikt, vilket är i STORT behov.Var på v.c. för ett besök hos min sjk.gym.passade då på att stiga upp på vågen,jag hoppade av väldigt fort igen.Det andra som kommit igång är mina dagliga promenader.Riktigt skönt är det. Härom veckan läste jag ett reportage om sälarna nere vid Måskläppen(har aldrig varit där)och tyckte att det kunde vara ett bra utflyktsmål för mig och Dottern.Sagt och gjort, i måndag gav vi oss iväg.Hittade rätt med en gång. Att vi sen inte hittade ut till sälarna är en annan sak,gick fel helt enkelt.Men inget ovanligt när det gäller oss.Körde sen fel när vi skulle hem, så det var lite tryckt stämning i bilen, om man säger så.Men som tur var så varade det inte länge. Har också avverkat del 2 av min kurs i akut omhändertagande(sjukvård).Del 3 är i maj.Det är bara så intressant och roligt.Vi är ett bra gäng från olika scoutkårer som är med. Här från Tollarp är det jag och Eva Rubin. Nej, nu ska jag fortsätta med Martins tårta.Han fyllde 30 år i tisdags och ska ha fest i morgon. Ha´de

RSS 2.0