Sommar och sol.

Ja, det är det faktiskt i dag.Semestern börjar i morgon, men jag har haft ledig helg, fint det.För en gångs skull har vädret varit helt ok under midsommarhelgen.I går var jag och hämtade mina töser, de skulle sova här, medans deras mor och far tog till Venestad. Det brukar ju heta att morgonstund har guld i mund, men om där var så mycke guld i morse kan diskuteras,kl07 är man väl inte helt pigg och försök sen att få en 4:a åring att vara tyst, för att faster sover, nja, inte helt lätt kan jag tala om.Men det är smällar man får ta.Jaha, vad händer då i dag? Inget planerat, ska köra hem töserna, när föräldrarna sovit färdigt, sen får vi se. Nej en kopp kaffe till, sen är man redo att möta dagen. Ha´de

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja vädret har de inte varit fel på :)

Ha en skön semester Ewa!

Kram Ankizz

2010-06-27 @ 21:05:39
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Sönen

Dax att uppdatera lite kanske.

2011-01-02 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0