Vad tiden går.

Nu har snart en månad av det nya året redan gått.Jag hade satt mig för att bli flitig med att skriva, men det föll med en gång. Det nya året förde med sig en del förändringar.Dottern flyttade hem igen.Visst blev det lite trångt, men sånt går alltid att lösa.Tvekade inte en sekund, vi hjälptes åt att möblera om och det blev bra.Mitt sov rum, liksom Dotterns, blev lite trångt, men hur mycke är man i sitt sovrum egentligen, ja, vaken alltså.Just det, inga långa stunder.Mest orolig var jag för katterna. Jag har tre och Dottern har två. Nu fungerar det också bra, de är väl inte bästa kompisar, men de kan iallafall acceptera varandra.Första dagarna skreks, morrades och grymtades åt varandra.Just det, grymtades.Det var Dotterns Nikodemus som morrade och avslutade varje morr med ett riktigt grisgrymt.truls gick omkring som om golvet var täckt med krossat glas och så skrek han.Alla som hört en katt skrika vet hur fruktansvärt det låter. Undrar var grannarna tänkte,ingen som sagt något, men ändå. Ledig denna helgen och ska bara ta det lugnt och njuta. Ha´de

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Så skönt med ledig helg!

2010-01-24 @ 08:19:14
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0