Tillbaka igen.

Då var långledigheten slut för denna gången. Har nu fem intensiva veckor framför mig, men det går ju det också, som det brukar. Efter att ha varit blidväder ca. en vecka, har det nu börjat frysa igen.Ommdet bara inte blåst, men som vanligt gör det det och då känns det mycke kallare.Är inte min grej att skrapa rutorna var morgon man ska till jobbet eller hem också för den delen.Nej, roligare kan man ju ha. Nu är snart detta året slut och ska man summera så har det väl varit både bra och dåligt. Är väl så det brukar vara. Nyårslöften? Det brukar jag aldrig ge, känns inte bra om man sen inte kan hålla dem. Men jag kan väl säga så här mycke, att jag har FUNDERINGAR på att sluta röka, märk väl FUNDERINGAR. Tränar gör jag redan, ska bara komma igång ordentligt efter helgerna.Så jag kan inte komma på något annat. Bli snäll? Är jag redan. Nej det får räcka så. Är allt lite nyfiken på vad det nya året har att bjuda,men å´andra sidan vill jag inte ha för stora förändringar heller. Är nöjd med hur jag har det. Nej, nu ska jag dricka mitt tea och sen ockupera sängen. God natt alla och sov gott. Ha´de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0