Då var det över.

Ja, nu är julen avklarad.Som sagt innan firades den i G Köpinge hos Sonens svärföräldrar.Vi hade en mycke trevlig kväll. Jag och Dottern firade först med att jobba. Kl 15, var det avklarat och vi körde till staden och hämtade Dotterns bihang. Många var vi som samlades i Köpinge för att äta gott och fira jul.Här följer en uppräkning på firarna: Anita, Ronny, Malin, Jonas, Mia, Johan,Lina, Mikael, Otto, Cia, Jack, Linus,Bella, Filippa, Emelie, Uffe och jag.Det var nog alla, Ja, det var det. Jag hade med mig gröt och sparrisomelett. Vi åt länge och hade väldans trevligt,efter maten blev det kaffe och besök av en kändis, nämligen TOMTEN. Alla var mätta, trätta och nöjda.Sonen gav mig lift hem.Det blev nästan direkt i säng, trött som jag var. På juldagen var jag i Köpinge-igen- och åt brunch. Resten av dagen tillbringades på soffan. Det har blivit mycke soffa och TV i helgen. Jag har varit ledig HELA helgen, fatta hur skönt det har varit. I dag- söndag- kom Sonen med barn för att äta middag. Hustrun hans hade kört till Malmö med sina syskon för att fotograferas. När de kört tittade jag på min julklappsfilm :Flickan som lekte med elden. Har ni inte sett den, så se den. Nej, nu är det snart dags för Bones och sen är det väl dags att börja tänka på att sova, jobb i morgon. Ha´de

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

God fortsättning!

Tack för film tipset, den måste ja oxå se :)

Nu kommer ja snart tillbaka till jobbet.

Kram

2009-12-27 @ 22:18:41
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0